• 1404/07/05 - 14:15
  • - تعداد بازدید: 203
  • - تعداد بازدیدکننده: 186
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /ZpwLo

برگزاری دوره آموزشی مدیریت بحران در زمان جنگ برای مدیران میانی دانشگاه

دوره آموزشی «مدیریت بحران در زمان جنگ» ویژه مدیران میانی دانشگاه علوم پزشکی ایران در تاریخ 5 مهرماه برگزار شد.

برگزاری دوره آموزشی مدیریت بحران در زمان جنگ برای مدیران میانی دانشگاه

به گزارش روابط عمومی مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی کلاس آموزش مدیریت بحران در زمان جنگ به صورت حضوری در روز شنبه پنجم مهر ماه برای مدیران میانی دانشگاه و با تدریس دکتر سیدین برگزار شد.

 

این دوره آموزشی با هدف ارتقاء آمادگی و توانمندسازی مدیران در شرایط اضطراری و تجهیز مدیران به دانش و مهارت‌های لازم برای اتخاذ تصمیمات صحیح و موثر در مواجهه با چالش‌های ناشی از شرایط جنگی و بحران‌های مشابه برگزار شد.

 

محتوای آموزشی این دوره شامل مباحث کلیدی نظیر شناسایی و ارزیابی ریسک‌های جنگی، برنامه‌ریزی اضطراری، ارتباطات بحران، مدیریت منابع در شرایط کمبود، حفظ روحیه کارکنان، و اصول اولیه پدافند غیرعامل بود. همچنین، بر ضرورت تدوین و به روزرسانی پروتکل های اضطراری و تقویت تاب آوری دانشگاه در برابر شوک های ناشی از جنگ تاکید شد.

 

این اقدام گامی مهم در جهت تقویت بنیه‌های دفاعی و مدیریتی کشور در برابر هرگونه تهدید احتمالی به شمار می‌رود.

 

 

  • گروه خبری : اخبار برتر,کارکنان
  • کد خبر : 358155
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
عکاس
سمیرا تقی زاده
خبرنگار:

سمیرا تقی زاده

تصاویر

عکاس

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید